آکبند

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

برند محصول: بوش
  • جاروبرقی بوش BGL8PRO5
  • طراحی فوق العاده و بی‌نظیر
  • مجهز به موتور بی‌نظیر با تکنولوژی بوش
  • بدنه ضدخش و مقاوم در برابر ضربه
  • مجهز به تکونولوژی PowerProtect
  • مجهز به ویژگی QuattroPower
  • لوله باکیفیت از جنس کنفی
  • مجهز به تکنولوژی کمپرسور
  •  قدرت موتور 1800 وات
  • مجهز به فیلتر ULPA
  • مجهز به چرخ‌های فلزی
  • مجهز به باکس نگهداری ابزار
  • قابلیت استفاده از کیسه TYPE G
  • محصول شرکت بوش
  • ساخت کشور آلمان

جزییات بیشتر

موجود است

153,700,000 ریال

هزینه حمل کالا برعهده مشتری می‌باشد

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 با طراحی جدید در ظاهر و اندکی در عملکرد بهترین مدل جاروبرقی بوش محسوب می شود که توسط شرکت بوش آلمان تولید شده. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 علاوه بر تغییر در طراحی مجهز به ویژگی‌های هم چون بهرمندی از موتور کمپرسور، لوله کنفی، چرخ‌های فلزی و دارای جنس بدنه درجه یک و ضدخش و از طرفی این جاروبرقی بوش دارای یک کیف ابزار نیز می‌باشد. بدنه ضد خش این جاروبرقی بوش سری 8 پرو 5 تضمین می دهد که بعد از خرید این جاروبرقی بوش و استفاده طولانی مدت از جاروبرقی بوش 8PRO5 هیچگونه خط و خشی روی بدنه آن ایجاد نمی‌شود در واقع این جاروبرقی دارای بدنه مقاوم در برابر خط‌وخش بوده که در نوع خود بی‌نظیر است، در ادامه به نقد و بررسی این محصول می‌پردازیم.

معرفی بهتر جاروبرقی بوش BGL8PRO5

جاروبرقی بوش BGL8PRO5 از چهار چرخ فلزی بهرمند است که کمک می‌کند این محصول به راحتی و بدون کوچکترین ایرادی روی زمین حرکت کند، البته وجود چهار چرخ نشان دهنده این است که این محصول متناسب با ارگونومی بدن انسان تولید و طراحی شده است. از طرفی وجود چرخ‌های فلزی در جاروبرقی بوش BGL8PRO5 نشان می‌دهد در این محصول باکیفیت خطر شکستگی چرخ نیز از بین رفته است. جاروبرقی بوش سری ۸ پرو ۵ جزء جاروبرقی‌های سری8 و pro بوده و ابزارهای متنوعی در این محصول ارائه دشده که هرکدام از آن‌ها دارای کاربردهای متفاوتی است که به آن‌ها اشاره خواهد شد. این ابزارها شامل ابزار نظافت مبل، ابزار نظافت موکت و یک گردگیر طول که برای مکان‌های که پارویی جاروبرقی قادر به نظافت آن نیست مورد استفاده قرار میگیرد البته بوش همچون گذشته سلیقه خوبی را و تمامی این ابزارها را به همراه یک بسته پاکت چهار عددی داخل یک جعبه ابزار قرار داده است. اکثر محیط‌هایی که در حیطه ما وجود دارد بصورت سرامیک یا پارکت هستند و برای نظافت آن‌ها نیازمند ابزار متفاوت هستید بدین منظور جاروبرقی بوش BGL8PRO5 دارای پارویی پارکت نیز می‌باشد و شما را قادر می‌سازد بتواند نظافت سرامیک و پارکت را با این جاروبرقی انجام دهد. جاروبرقی بوش سری 8 قادراست تا شعاع 15 متری اطراف خود را پوشش دهد بنابراین نیازی نیست مدام پریز برق جاوربرقی خود را تعویض نمایید و فضای گسترده‌ای را می‌توانید نظافت نمایید، البته 15 متر شعاع تحت پوشش جاروبرقی بوش 8PRO5 است و طول درست سیم این محصول 7.5 متر می‌باشد. به این معنی که در هرقسمتی از منزل جاروبرقی را روشن نمایید امکان نظافت تا شعاع 15 متری اطراف را خواهد داشت.

سایر ویژگی‌ها جاروبرقی بوش BGL8PRO5

لوله کنفی: بوش همواره به دنبال رفع مشکلات و نواقص بوده و سعی کرده است تا مسائلی را که مشتریان خود را آزار می‌دهد رفع کند. به عنوان مثال جاروبرقی‌های که قبلا مورد استفاده قرار می‌گرفتند مشکل شکستگی خرطومی را داشتندو این مساله باعث ناراحتی و نارضایتی برای کاربران بود، بدین منظور بوش در نظر گرفته است تا خرطومی جاروبرقی BGL8PRO5 بوش از جنس کنف باشد که نشان دهنده کیفیت بالا این محصول بوده و خطر شکستگی خرطومی بر اثر کشید جاروبرقی را از بین می‌برد.

سیم جمع کن اتوماتیک: یکی از مشکلات اکثر برندهای روز دنیا خرابی سیم‌جمع کن آن‌ها می‌باشد. بنابراین بوش در طراحی خود دقت زیادی را به کاربرده است تا این قسمت از محصول خود را به بهترین نحوه تولید کند. جاروبرقی بوش BGL8PRO5 مجهز به تکنولوژی سیم جمع‌کن اتوماتیک می‌باشد و برای جمع کردن سیم جاروبرقی بوش پرو 5 احتیاجی به فشاردادن هیچ دکمه‌ای نخواهید داشت، برای اینکار کافیست سیم جاروبرقی را خیلی کم به سمت خود بکشید و رها کنید تا تمام سیمی که از جاروبرقی خارج شده اتوماتیک جمع شود.

کنترل پنل: تمامی دستورات کابر در جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 تنها با یک وجود انجام می شود این ولوم روی دستگاه تعبیه شده است و به شما اجازه می‌دهد تا جاروبرقی را کنترل کنید. از این ولوم برای روشن/خاموش کردن جاروبرقی یا افزایش/کاهش قدرت آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.این ولوم به صورت درشت و در جایگاه مناسبی تعبیه شده و کیفیت خوبی دارد و کاربر را اذیت نمی کند. البته طراحی آن بصورت است که همانند پدال می‌تواند کاربرد داشته باشد بدین منظور برای خاموش/روشن کردن می‌توانید از پانیز استفاده نمایید. البته ناگفته نماند وجود لوله تلسکوبی مرغوب و استاندارد در این امر می‌تواند کمک شایانی داشته باشد.

دستگیره جاروبرقی بوش مدل 8PRO5 تولید شده از جنس فایبرگلس و جزو قالب این محصول محسوب می‌شود برای استفاده از جاربرقی نیاز است لوله‌کنفی این محصول را به دستگیره متصل نمایید تا بخشی از جاروبرقی منتاژ و آماده شود. در قسمت بعد لوله تلسکوپی جاروبرقی BGL8PRO5 به دستگیره متصل شده و در نتهایت پایرویی به لوله متصل می‌شود تا منتاژ جاروبرقی تکمیل شود. علاوء برآن نوار ضربه‌گیر دور آن از هرگونه ضربه‌ای که ممکن است به جاروبرقی آسیب برسد جلوگیری خواهد کرد.

بهرمندی از کیسه ای 5 لیتری موجود روی دستگاه برابر با گنجایش بالا برای نظافت بیشتر و استفاده طولانی در جاروبرقی بوش 8 پرو می‌باشد. نتیجه آن مدت زمان پر شدن کیسه را به طولانی خواهد کرد بنابراین نیازی به صرف هزینه برای خرید کیسه را نخواهید داشت. ساختار این کیسه به گونه‌ای طراحی شده تا هیچ گردوغباری از کیسه خارج و وارد موتور جاروبرقی نشود تا عمر آن بیشتر و کارایی آن بالاتر باشد.

تکنولوژی‌های جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

Bosch Motor Technology: همان طور که در طراحی ظاهری این محصول تغییراتی ایجاد شده است در قسمت موتور نیز تغییراتی اعمال شده که نشان دهنده تقویت و کارایی بالاتر موتور جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 می‌باشد. بوش با بکاربردن این متن در بدنه جاروبرقی به نسبت مدل قبلی این محصول نشان میدهد عملکرد و طول عمر این موتور بهتر شده است.
تکنولوژی Compressor: تکنولوژی کمپرسور جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش می‌باشد. جاروبرقی‌هایی که دارای تکنولوژی کمپرسور هستنند نشان دهند آن است که از نسل جدید موتورها بوش بهرمند هستند که کارایی و بازدهی این موتورها بسیار بالا است. در نتیجه علاوء بر قدرت مکش عالی و صدای کم، طول عمر بالایی نیز دارند که جاروبرقی بوش BGL8PRO5 نیز از این ویژگی مهم بهرمند است.

فیلتر UltraAllergy: گردغبار عاملی که این روزها بسیار از مردم را تحت شعاع قرار داده است و به عنوان عالی خطرناک برای سلامت انسان‌ها از آن یاد می‌شود. جاروبرقی‌ها نیز به عنوان دستگاه‌های نظافتی با کردوغبار بسیاری سروکار دارند بنابراین برای کنترل آن‌ها تدابیری اتخاز شده است. فیلتر hepa پیشرفته‌ای که روی جاروبرقی بوش BGL8PRO5 تعبیه شده است به عنوان یک مانع برای جلوگیری از خروج گردوغبار عمل می‌کند. درواقع این فیلتر اجازه نمیدهد هیچ گردوغباری وارد هوای داخل اتاق شود و هوایی عاری از هرگونه گرد و غبار تنفس خواهید کرد.

تکنولوژی QuattroPower: این ویژگی نشان می‌دهد بوش همواره به فکر مصرف انرژی است، با این ویژگی استفاده از کمترین مصرف انرژی و دریافت نتیجه بسیار عالی را درپی خواهد داشت. در نتیجه این تکنولوژی کمک می‌کند جاروبرقی به صورت بهینه کار کند که در جاروبرقی بوش 8PRO5 تکنولوژی QuattroPower وجود دارد که نشان دهنده قدرت بسیار بالا برای مکش و مصرف انرژی بسیار پایین این محصول است.

تکنولوژی PowerProtect System: در برخی از جاروبرقی‌ها زمانی که کیسه جاروبرقی بالای 60 درصد پر می‌شود افت مکش می‌کنند. این سیستم برای مکش عالی دستگاه تعبیه شده است، حتی زمانی که کیسه پرشده باشد. بنابراین جاروبرقی 8 پرو 5 بوش در مواقعی که کیسه بالای 60 درصد پر باشد افت مکش نخواهد کرد و با قدرت نظافت را انجام خواهد. جاروبرقی بوش برای نظافت منزل شامل: فرش – موکت – پارکت - مبل و... مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات ظاهری جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5

جدیدترین سری جاروبرقی‌های بوش کیس کار 8 می‌باشد که توسط شرکت بوش تولید و طراحی شده است و جاروبرقی 8PRO5 بوش جزو سری 8 می‌باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. قسمت جلو جاروبرقی دارای شبکه توری رنگ مشکی بوده که محل خروج هوا از جاروبرقی است. زیر این شبکه توری فیلتر هپا 13 تعبیه شده تا از خروج گردوغبار تولید شده از جاروبرقی جلوگیری کند. روی این جاروبرقی دو حفره برای نگهداری پارو و لوله تلسکوبی ایجاد شده است. جعبه نگهدارنده ابزار که به همراه این محصول ارائه شده است دارای 4 عدد کیسه، یک عدد پارویی برای موکت، یک عدد پارویی طویل برای مکان‌هایی که دسترسی به آن‌ها سخت خواهد بود و برس مخصوص نظافت مبل و پرده مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به قابلیت‌ها و ابزارهای که به همراه این محصول ارائه می‌شود خرید جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5 دارای ارزش بالایی می‌باشد.

نوع محصولجاروبرقی
برندبوش
مدلBGL8PRO5
رنگنوک مدادی
ساخت کشورآلمان
گنجایش5 لیتر
وزن7.7 کیلوگرم
نوع جاروبرقیکیسه‌ای
شعاع تحت پوشش15 متر
توان1800 وات
تکنولوژی کمپرسوردارد
فیلتر بهداشتیULPA
تعداد پاروها2 عدد
نوع سیم جمع کنخودکار
لوازم جانبیکیف نگهدارنده ابزار
سایر مشخصاتدرزگیر طویل و یک پارویی نظافت پارکت و موکت
شناسه کالا2800000060206

نوشتن نقد و بررسی

جاروبرقی بوش BGL8PRO5

جاروبرقی بوش BGL8PRO5