آکبند

پیشنهاد ویژه سرخ کن فیلیپس HD9270

سرخ کن فیلیپس HD9270

برند محصول: فیلیپس
  • سرخ کن فیلیپس مدل HD9270
  • دارای توان 2000 وات
  • صفحه نمایشگر لمسی
  • دارای ظرفیت 1200 گرم
  • قابلیت تفکیک قطعات
  • مجهز به قطع کن خودکار
  • دارای 7 برنامه پیش پخت
  • دارای کاسه نچسب و ضد‌خش
  • دارای تنظیم درجه حرارت و زمان
  • قابلیت طبخ غذا با 90 درصد چربی کمتر

جزییات بیشتر

موجود است

87,700,000 ریال

هزینه حمل کالا برعهده مشتری می‌باشد

سرخ کن فیلیپس HD9270

یکی از مشکلات عمده خانوم‌های خانه‌دار سرخ کردن و ترد شدن مواد غذایی می‌باشد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی کمپانی فیلیپس که از برترین تولید کنندگان سرخ کن در دنیا بوده، به ساخت و تولید سرخ کن بدون روغن دست یافته است. این مدل سرخ کن بدون نیاز به روغن مواد غذایی را ترد و خوشمزه می‌کند. از بهترین سرخ کن فیلیپس میتوان به مدل HD9270 اشاره نمود که با کیفیت، کارایی و ظاهر زیبای خود توانسته محبوبیت زیادی بین طرفداران سرخ کن پیدا کند. در ادامه درباره خصوصیات سرخ فیلیپس مدل 9270 توضیحات جامع‌تری ارائه خواهیم داد تا شما را در خرید بهترین مدل سرخ کن بدون روغن راهنمایی کنیم.

سرخ کن فیلیپس مدل 9270

ویژگی سرخ کن فیلیپس HD9270

توان: در هنگام خرید لوازم برقی همه‌ی افراد به توان دستگاه توجه خاصی دارند؛ زیرا توان دستگاه نشان دهنده قدرت آن می‌باشد. سرخ کن فیلیپس مدل 9270 دارای توان 2000 وات بوده که این قدرت موجب شده تا این سرخ کن جزو بهترین سرخ کن فیلیپس از لحاظ توانایی در بازار محسوب شود. قدرت بالای سرخ کن 9270 فیلیپس موجب می‌شود تا مواد غذایی از لایه بیرونی ترد و از داخل بسیار نرم باشد.
خاموش شدن خودکار: به دلیل مشغله ذهنی و کاری احتمال سوختگی مواد غذایی در گذشته وجود داشت؛ اما با ظهور تکنولوژی Auto Off این کابوس به پایان رسید. قابلیت خاموشی خودکار در سرخ کن بدون روغن فیلیپس به شما کمک می‌کند تا مواد غذایی به خوبی سرخ شده و پس از آن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود تا نگرانی و دغدغه‌ای بابت سوختگی مواد غذایی نداشته باشید.
گرم نگه‌دارنده: این امکان وجود دارد که افراد بعد از سرخ شدن مواد غذایی بنا به دلایلی بخواهند با تاخیر زمانی مواد غذایی را سرو کنند. سرخ کن دیجیتال فیلیپس مدل HD9270 میتواند مواد غذایی سرخ شده را تا 30 دقیقه در حالت گرم نگه دارد.

گرم نگه دارنده

چند پخت: از سرخ کن بدون روغن فیلیپس علاوه بر سرخ کردن مواد غذایی میتوانید از قابلیت پخت و گریل کردن آن نیز استفاده کنید. این تکنولوژی سرخ کن 9270 فیلیپس موجب شده تا شما با خرید یک سرخ کن از موارد دیگر آماده سازی مواد غذایی نیز بهرمند شوید.

قابلیت چند پخت

ظرفیت: یکی از مباحث بسیار مهم و حیاتی در خرید سرخ کن، ظرفیت آن می‌باشد. زیرا افراد برحسب تعداد نفرات خود در هر خانواده سرخ مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند. سرخ کن مشکی فیلیپس مدل 9270 دارای ظرفیت 1200 گرمی بوده که این ظرفیت نشانگر مناسب بودن این سرخ کن برای انواع جعیمت خانواده‌ها می‌باشد. با این ظرفیت خانوداه‌های پرجمعیت یا همین طور خانواده‌های کم جعیت که هنگام دعوت مهمان دچار مشکل می‌شوند، دیگر دغدغه یا نگرانی برای کم بودن زمان برای آماده سازی مواد غذایی نخواهند داشت.

ظرفیت سرخ کن فیلیپس

صفحه لمسی: با پیشرفت تکنولوژی و آسان کردن کار با لوازم برقی، سرخ کن تمام لمسی و دیجیتال فیلیپس این امکان را فراهم کرده تا بتوانید به راحتی برنامه‌های از پیش تعیین شده از جمله سیب زمینی سرخ کرده، گوشت، ماهی و... را تنها با یک لمس راحت انتخاب کنید و ازآشپزی کردن نهایت لذت را ببرید.

صفحه لمسی

فناوری Rapid Air: سرخ کن جدید فیلیپس با استفاده از فناوری Rapid Air امکان چرخش هوای گرم را فراهم کرده تا مواد غذایی بدون نیز به روغن از بیرون ترد و از داخل نرم شوند. این روش بسیار پیشرفته و کارآمد بوده که امروزه در سرخ کن‌های پیشرفته فیلیپس استفاده می‌شود.

فناوری Rapid Air

چربی کمتر: اغلب افراد به دلیل بالا بودن چربی مواد غذایی سرخ شده، از آن استفاده نمی‌کردند. ولی این نگرانی نیز توسط شرکت فیلیپس برطرف شده؛ این کمپانی با تولید سرخ کن HD9270 توانسته 90 درصد از چربی مواد غذایی را کم کند که این درصد بسیار قابل توجه و چشمگیر از نظر تمامی مشتریان این مدل سرخ کن به حساب می‌آید تا تمامی افراد در سنین مختلف از سرو کردن مواد غذایی سرخ شده بدون اندکی نگرانی لذت ببرند.

چربی کمتر

نوع محصولسرخ کن
برندفیلیپس
مدلHD9270
گارانتی24 ماهه
رنگمشکی
ساخت کشورچین
وزن5.55 کیلوگرم
توان2000 وات
ظرفیت1200 گرمی
ظرفیت به نفر5 نفر
قطع کن خودکاردارد
جنس بدنهپلاستیک
طول سیم0.8 متر
شناسه کالا2800000663841

نوشتن نقد و بررسی

سرخ کن فیلیپس HD9270

سرخ کن فیلیپس HD9270