آکبند

سرخ کن فیلیپس HD9260

سرخ کن فیلیپس HD9260

برند محصول: فیلیپس
  • سرخ کن فیلیپس مدل HD9260
  • دارای توان 1900 وات
  • قابلیت تفکیک قطعات
  • مجهز به صفحه نمایشگر
  • دارای تایمر 60 دقیقه ای
  • دارای ظرفیت 1200 گرم
  • مجهز به قطع کن خودکار
  • پخت بوسیله چرخش هوای گرم
  • دارای تنظیم درجه حرارت و زمان
  • قابلیت طبخ غذا با 90 درصد چربی کمتر
  • ساخت کشور چین

جزییات بیشتر

این محصول در انبار موجود نیست

0 ریال

هزینه حمل کالا برعهده مشتری می‌باشد

سرخ کن فیلیپس HD9260

خانوم‌های خانه‌دار به دنبال این هستند تا آشپزی حرفه‌ای رو از خود به نمایش بگذارند. این کار مستلزم یکسری از ابزار و دستگاه‌های خاص می‌‌باشد که یکی از این موارد، میتوان به سرخ کن اشاره نمود. امروزه سرخ کن‌ها طرفداران زیادی دارند که افراد میتوانند با داشتن یک سرخ کن خوب و باکیفیت در کمترین زمان و با کمترین روغن ممکن مواد غذایی را سرخ کنند و از سرو آن لذت ببرند. شرکت‌های تولید کننده زیادی در دنیا به ساخت و تولید سرخ کن مشغول هستند، از جمله این شرکت‌ها میتوان کمپانی فیلیپس را نام برد که جزو برترین تولید کنندگان سرخ کن در دنیا محسوب می‌شود.شرکت فیلیپس سرخ کن‌های زیادی را روانه بازار کرده است و هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند که یکی از این مدل سرخ کن‌ها، مدل HD9260 می‌باشد. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9260 در حال حاضر جزو بهترین سرخ کن موجود در بازار بوده که طرفداران زیادی را توانسته به خود جلب کند. در ادامه از ویژگی‌های این سرخ کن باکیفیت توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

سرخ کن فیلیپس مدل 9260

ویژگی سرخ کن فیلیپس HD9260

توان: قدرت لوازم برقی در توان آن بوده، بنابراین هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد قطعا توانایی بالاتری خواهد داشت. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9260 دارای توان 1900 وات بوده که این توان خیال تمامی افرادی که این دستگاه را مد نظر دارند راحت ساخته تا بدون نگرانی این مدل سرخ کن را خریداری کنند و از کار کردن با آن لذت ببرند.
فناوری Rapid Air: سرخ کن جدید فیلیپس دارای فناوری Rapid Air بوده که این فناوری همان طور که از نامش پیدا هست مواد غذایی را با چرخش هوای گرم آماده می‌کند. این روش سرخ کن 9260 را آماده نموده تا تمامی مواد غذایی را بدون نیاز به روغن برای شما ترد و خوشمزه به ارمغان بیاورد.

Rapid Air

ظرفیت: یکی از مواردی که در هنگام خرید سرخ بسیار چشم‌گیر بوده و بیشتر افراد به آن توجه می‌کنند، ظرفیت یا همان حجم سرخ کن می‌باشد. سرخ کن فیلیپس مدل HD9260 دارای ظرفیت 1200 گرمی بوده که این ظرفیت توانسته جایگاه این سرخ کن را نزد هواداران دوچندان کند. زیرا این مقدار ظرفیت برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت نیز مناسب می‌باشد.

ظرفیت سرخ کن 9260

ذخیره برنامه: از قابلیت سرخ کن دیجیتال فیلیپس مدل HD9260 میتوان به ذخیره سازی برنامه آن اشازه نمود. شما می‌توانید در این مدل سرخ کن 2عدد از برنامه‌هایی که برای سرخ کردن مواد غذایی وارد نموده‌اید را ذخیره کرده و در ادامه به راحتی با فشردن یک دکمه، سرخ کن را به همان دما و زمان مورد نیاز خود برنامه ریزی کنید.

ذخیره برنامه

چربی کمتر: یکی از دلایلی که اغلب مردم از مواد غذایی سرخ شده استفاده نمی‌کنند، چربی آن می‌باشد. این مشکل بزرگ را نیز شرکت فیلیپس با تولید بهترین سرخ کن از بین برده است؛ به گونه‌ای که سرخ کن مشکی فیلیپس مدل HD9260 چربی مواد غذایی را تا 90 درصد کاهش می‌دهد که این آمار بسیاری از مردم را شگفت‌زده کرده است.
چند پخت: قابلیت چند پخت، سرخ کن را همه کاره آشپزخانه شما نشان می‌دهد. زیرا علاوه بر سرخ کردن مواد غذایی عملیات پخت، گریل بو داده و حتی گرم کردن دوباره را برای شما می‌تواند انجام دهد که این تکنولوژی در سرخ کن 9260 فیلیپس توانسته این مدل را نسبت به سرخ کن‌های دیگر متمایز کند.

چند پخت

سریع‌تر از فر: به لطف تکنولوژی گرم شدن سریع و جریان هوا در سرخ کن فیلیپس، مواد غذایی 1.5 برابر زودتر از فر و اجاغ گاز آماده می‌شوند. بنابراین با خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9260 علاوه بر کم شدن چربی مواد غذایی، میتوان سریع‌تر آماده شدن آن را نیز جزو عملکردهای خوب این سرخ کن قرار داد.

سریع تر از فر

تنظیم دما و زمان: سرخ کن دیجیتال فیلیپس به شما این امکان را می‌دهد تا دما و زمان دستگاه را متناسب با مواد غذایی خود تنظیم کنید تا به دلخواه شما سرخ شده و آماده پذیرایی شوند.

تنظیم دما و زمان

شستشوی آسان: بعد از سرخ کردن مواد غذایی شستشو یکی از دغدغه‌های اصلی برای خانوم‌های خانه‌دار بوده که شما میتوانید تمامی قطعات جانبی فیلیپس را در ماشین ظرفشویی به‌راحتی شستشو دهید و از تمیز شدن آسان قطعات لذت ببرید.

شتشوی آسان

صفحه دیجیتال: در اوایل سرخ کن‌ها به صورت آنالوگ طراحی و تولید می‌شدند. کمپانی فیلیپس هم برای سهولت در استفاده و هم برای زیباتر شدن ظاهر سرخ کن‌های امروزی خود را به صورت دیجیتال تولید و روانه بازار می‌کند.
خاموشی خودکار: یکی از بی‌نظیرترین تکنولوژی‌های موجود در لوازم برقی آشپزخانه قابلیت خاموشی خودکار یا همان Auto Off می‌باشد. سرخ کن پیشرفته فیلیپس با داشتن این قابلیت تمامی استرس‌ها و نگرانی‌های موجود که به خاطر سوختگی مواد غذایی رخ میداد را از بین برده است تا افراد با خیالی آسوده از سرخ شدن مواد غذایی خود لذت ببرند.

نوع محصولسرخ کن
برندفیلیپس
مدلHD9260
گارانتی24 ماهه
رنگمشکی
وزن7 کیلوگرم
توان1900 وات
ظرفیت1200 گرم
تفکیک قطعاتدارد
قطع کن خودکاردارد
قابلیت تنظیم دمادارد
صفحه نمایشگردارد

نوشتن نقد و بررسی

سرخ کن فیلیپس HD9260

سرخ کن فیلیپس HD9260